Thursday, January 04, 2007

YMSE BILDER FRA JULEFORBEREDELSER PÅ MOSVANGEN...


Ane beskuer med en smule skepsis sin kreasjon av pepperkakehuset IMI. Jeg må si meg enig i at melis funker relativt dårlig som lim,så vet vi det! Men ellers er vi mektig imponert ;)


Pepperkakebaking og desemberkos.


Go´jentene Margrethe og Ingrid Elisabeth.


Nissejentene Silje og Kari-Anne har kokt grøt med masse kjærlighet...


Grøtfest for lærerne på Mosvangen.


Pepperkaker a´la acta.


Ingrid Elisabeth og meg.

På etterskudd og overtid: GODT NYTTÅR!!!!

2 comments:

Anonymous said...

veldig gøy å se biilder, betty. og jeg gleder meg bort vekk til å komme til stavanger. først på impult og lederdagene, og så på reunion..... håper du har det godt. og hils alle de andre:)

Elisabeth said...

Ja, vi r jo n herli gjeng og, da;) R så gla for å kjenne dg! klem