Wednesday, January 31, 2007

tAkk....



Jeg kjenner en gjeng herlige mennesker,som betyr utrolig mye for meg. Dere er venner som gir så mye av dere selv og jeg fryder meg. Noen ser jeg hver dag og ofte, andre litt skjeldnere, men jeg vil at dere skal vite hvor nydelige dere er og hvor mye glede dere sprer ved å være akkurat slik dere er!
Takk for gode ord og smil som varmer,takk for lek og morro,takk for en skulder å gråte på,takk for seriøse og dype samtaler,takk for tilliten. Takk for varme klemmer og en stor imøtekommenhet, takk for herlig humor og latter som har stor smitteefekt! Takk for deres store hjerte til å gi av dere selv.
tAkk.....

3 comments:

MB said...

takk

Mariann, said...

Å Betty... e savner deg!!

Geir Ertzgaard said...

Jo takk, bare hyggelig du;-). (Ja, det var meg du tenkte på?...:-S)