Sunday, August 13, 2006


En ny Høst....

Himmelen er dekket av et grått skylag,vinden blåser kraftig,hagemøblene er tomme,det begynner å bli kjølig.Det regner,et skjelden fenomen denne sommeren.Høsten er i annmarsj,ferien er allerede over,så fort tiden går!
En ny spennende høst ligger foran meg,denne gangen Acta-bibelskole i Stavanger,hvor jeg tar fordypning i "Menighet og Ledelse".
Ser fram til et år med mange opplevelser,utfordringer og mye morro! Dette blir et år med Gud i fokus,herlig!
Adressen min blir nå Mosvangen-Camping,sammen med resten av årets kull.Her bor vi på Acta's studenthybel (og ikke i telt for de som måtte lure på det...)
Om en uke pakkes bilen opp med alle nødvendigheter jeg måtte trenge i løpet av et år.Til mammas fortvilelse blir det nok temmelig mye,men da er det nå enda gått at skiboksen kan tas i bruk!
Gleder meg til å ta fatt på enda et spennende år.Hva vil jeg oppleve,hvilke mennesker vil jeg møte,hva kommer dette året til å bety for meg? Spørsmålene er foreløpig ubesvarte,jeg vet ikke helt hva jeg har i vente.Litt nervøs,litt spent,tror dette blir bra....!

5 comments:

Geir Ertzgaard said...

Hallo liksom. Mosvangen camping. Nei, hø, for no tull., Skulle ikke du bo på Solborg da? Vi hadde jo basert hele vårt skoleår på det. Verst for deg! Og oss!

Betty-Kristin said...

Æsj da..det hadde jeg helt glemt du.Ja,ja,da er det ingen vei tilbake.Solborg må stenges i år,dørene må lukkes,send de nye elevene hjem....jeg beklager misforståelsen på det dypeste av mitt hjerte.Hvordan kan jeg noen gang få betalt tilbake skaden som er forårsaket..? ;)

Geir Ertzgaard said...

Ja, hva med kr. 200 i gave til Strømmestiftelsen eller Solborgs solidaritetsprosjekt i Thailand?

Betty-Kristin said...

hehe...skal tygge litt på den du!=)

Mariann, said...

hey you
ser ut t at du har det int der du e... di e godt!!! Og du... gjett om e har fått me blog nå:) HURRA Klarte å lage an nesten uten hjelp... Tenkt bare at e skulle informere om di.