Sunday, July 30, 2006

"SÅ TAKKNEMLIG....."

Jeg har en "Far" i himmelen som har skapt meg i sitt bilde.Jeg er ingen tilfeldighet.Gang på gang får jeg oppleve hans unike kjærlighet og nåde i mitt liv.Det er ingen klisje.Gud er ekte og virker i liver mitt,hver dag.

Jeg har så mye å være takknemlig for!

Gud gjør så mye mer enn jeg kan forstå,han gir meg trygghet.Når jeg er svak,er Han sterk.Jeg har en "himmelsk Pappa" som alltid stiller opp og hører når jeg roper på ham.Han elsker meg.Han har lært meg så mye.Jeg har ikke fortjent det,allikevel har han gitt meg alt.

Jeg har så mye å være takknemlig for!

For en gave jeg har fått,hvem kan måles med Ham.En fantastisk Far.Han har rørt ved meg,en kraft så uendelig sterk.Jeg er overveldet.Han har gitt sitt liv for meg.Så ubeskrivelig stort.Jeg trenger ikke streve,alt er meg gitt.For en gave.

Jeg har så mye å være takknemlig for.....

1 comment:

MB said...

jeg veit..:)