Thursday, February 22, 2007

Fra mild vinter til snøstorm på to dager...

Vi snør inne,bokstavelig talt!!! Dette er noe av det villeste jeg har sett på lenge. Det er fullstendig kaos på veiene og alle skolene i agder er stengt på grunn av uværet. Jeg og mamma brukte to timer på å grave oss ut til veien og det ser ikke ut til at det skal stoppe å snø med det første. Ikke alle fortviler; alex koser seg masse,ingen ting er bedre enn snø for en leken labrador. Det ble allikevel litt i meste laget da han nærmest druknet i snømengdene i forsøk på å ta en tissetur.
Enn så lenge koser jeg meg inne forran peisen med varm sjokolade, mens vinden uler rundt husveggene. Nå er det best å holde seg inne en stund ;)



7 comments:

Susanne said...

Åååååå, så kjekt!!! Eg og vil ha så møye snø her!!! Der e litt, men på langt nær nok:) Men håpe virkelig at du kommme deg tilbake i tide, og at du ikkje bli heilt snødd inne! Tenk, me reise om mindre enn ei uka!!! :D
Så snakkes me på søndag då:)
Klem

sorgenfrigate said...

wooooooowww!!!
eg kjenne til følelsen du!
her komme me oss nemlig ikkje av gårde... ikkje sikekrt me kan dra hjem i morgen heller...og me som har vinterferie nå....typisk...
ikkje lenge til du drar nå!! wee:)

HMM said...

hehe!! Kult med snø!!
og kul bikkje!
Susanne, det kommer nok så mye snø her og, men du går nok glipp av det fordi du reiser til Asia

Helinor said...

kos deg i snøen å ja stikk for all del t stavanger på søndag!!! men pass deg for snø..... k9b

Mariann, said...

ÅÅÅ... e skulle så gjerne ha vært hjemme nå.. få oppleve det her.. menmen..

Hen e det du reiser forresten?

MB said...

du har´n. sjekk bloggen min så forstår du hva jeg mener.

Ingvild said...

hei! ville bare medele deg at jeg har tikket deg, så nå må du skrive 6 ting om deg selv som vi ikke vet..!
god påske!
klem fra ingvild